Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Sånt

Jag skulle verkligen vilja ha en vän som typ konstant knäpper bilder av mig. Liksom följer alla mina steg med kameran och förevigar dem. Visserligen hade det varit lite stelt och jobbigt då en skulle behöva sitta och posera konstant för att ens se en gnutta acceptabel ut men det hade varit fint och fatta profilbildsutbudet? I de flesta av mina umgängeskretsar är jag den som knäpper flest bilder och jag kan stolta räkna upp åtminstone fyra personer som använder bilder i sociala medier (alltså profilbilder) jag spontant fotat med i de flesta fall, min telefon, bara en spontanare för att jag ansåg någon vara fin och värd att föreviga. Men vill också vara med (och kirra en ny profilbild hehe). Jag behöver nog en fotograf till partner helt enkelt.

på rosa moln | |
Upp